فایروال های نسل جدید سیسکو Cisco Firepower Next-Generation Firewall

Firepower 9000 sm

فایروال‌های next-generation (NGFW)

datasheet c78 742473 0

در حال حاضر فایروال‌های next-generation (NGFW) بر روی فعال کردن کنترل برنامه‌ها تمرکز می‌کنند، اما بر قابلیت‌های دفاعی تهدیدات خود تمرکز چندانی ندارند. برای جبران، برخی از NGFW سعی خواهند کرد تا برای پیشگیری از نفوذ در فایروالهای نسل اول خود با مجموعه ای از محصولات افزودنی غیر یکپارچه آنها را امن کنند. با این حال، این رویکرد کمک چندانی به محافظت از کسب و کار شما در برابر خطرات ناشی از اتکرهای پیچیده و بدافزارهای پیشرفته نمی کند.

علاوه بر این، هنگامی که شبکه شما آلوده می شود، فایروالهای نسل اول هیچ کمکی برای تشخیص حمله، مهار آن و بهبود سریع ارائه نمی دهند. آنچه شما نیاز دارید یک فایروال نسل بعدی یکپارچه و تهدید محور است. برنامه ای که نه تنها کنترل برنامه های کاربردی را ارائه می دهد، بلکه امنیت موثری را در برابر تهدیدات ناشی از حملات بدافزار پیچیده و پیشرفته فراهم می کند.

فایروال نسل بعدی فایرپاور Cisco Firepower (NGFW) اولین NGFW کاملاً یکپارچه و متمرکز بر تهدید در صنعت است. این مدیریت جامع و یکپارچه خط مشی عملکردهای فایروال، کنترل برنامه، پیشگیری از تهدید و حفاظت پیشرفته بدافزار را از شبکه به End Device ارائه می دهد. می‌توان آن را روی دستگاه‌های Cisco Firepower سری 1000، سری 2100، سری 4100 و 9300 مستقر کرد تا یک پلت‌فرم امنیتی NGFW بهینه‌شده با عملکرد و قدرت برای لبه اینترنت و سایر محیط‌های با کارایی بالا ارائه کند.

Cisco Firepower 1000 Series

Cisco Firepower 2100 Series

Cisco Firepower 4120 Series

Cisco Firepower 9000 Series

ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *