لایسنس سیسکو Firepower

لایسنس سیسکو Firepower

فایرپاورسیسکو

154907 3279169 443484 image

سیسکو، فایروال‌های ASA خود را با فایروال سیسکو که به عنوان فایروال های نسل بعدی در نظر گرفته شده، تقویت می‌کند. به طور کلی، فایرپاور یک ماژول نرم‌افزاری است که از عملکردهای اصلی مانند تهیه برنامه، حفاظت از نفوذ، تشخیص بدافزار و فیلتر کردن URL مراقبت می‌کند. از طیف وسیعی از برنامه های تجاری در لایه 7 فایروال خود پشتیبانی می‌کند.

 

این دستگاه‌ها از مدیریت یکپارچه استفاده می‌کنند که چندین عملکرد امنیتی را از طریق راه‌حلهای مختلف ارائه خواهد داد و همچنین قادر به تسهیل در امور مدیریتی متمرکز بر محیط امنیتی سیسکو است.

 

با استفاده از مدیریت یکپارچه خط مشی بر روی چندین عملکرد امنیتی، ادمین‌ها قادر خواهند بود دسترسی به فایروال، کنترل برنامه، پیشگیری از تهدید، فیلتر URL و تنظیمات حفاظتی پیشرفته از ورود بدافزار را در یک خط مشی واحد پیکربندی کنند و علاوه بر این، بدین ترتیب مدیریت خط مشی را آسان می کرده، خطاها را کاهش می‌دهد و یکپارچگی را ترویج خواهد کرد. یک خط مشی واحد را قادر می‌سازد تا برای چندین راه‌حل امنیتی توسعه و استقرار یابد.

 

ترکیب با Cisco Identify Services Engine (ISE)، به کنترل‌ها امکان دسترسی بر اساس برچسب گروه امنیتی Cisco ISE، نوع دستگاه و IP مکان و مهار سریع تهدید را خواهد داد و به اجرای انطباق، افزایش امنیت زیرساخت و تسهیل در عملیات سرویس کمک خواهد کرد. اطلاعات تهدید برتر می‌تواند اطلاعات امنیتی، تهدید و آسیب‌پذیری Cisco Talos Group را برای محافظت لحظه‌ای در برابر تهدید یکپارچه کند. علاوه بر این، روش‌های حمله جدید را از طریق امنیت و اطلاعات مبتنی بر IP و URL نشان خواهد داد که شامل Cisco Umbrella برای مشاهده تهدید استخراج از محیط شبکه است.

 

فایروال فایرپاور سیسکو، به منظور بهره‌گیری از مدیریت یکپارچه قبل، حین و بعد از حمله از Threat Defense Manager استفاده می‌کند.

ciscofirepower 2 1

قبل از حمله

 

قابلیت مشاهده آنچه در شبکه شما در حال اجرا است را فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید آنچه را که باید محافظت شود ببینید، همچنین قوانین فایروال را ایجاد کرده و نحوه استفاده از بیش از 4000 برنامه تجاری و سفارشی در محیط شما را تحت کنترل قرار می‌دهد.

 

در حین حمله

 

مراحل جلوگیری از نفوذ، قوانین URL و حفاظت خلاقانه بدافزار را بیان کرده و سیاست‌های ضروری را اعمال می‌کند.

 

بعد از حمله

 

یک نمایش گرافیکی از تمام دستگاه‌هایی که مورد حمله قرار گرفته است ایجاد می‌کند، علاوه بر این، توانایی ایجاد یک قانون سفارشی برای جلوگیری از پیشرفت attack را ارائه می‌دهد و در نهایت تجزیه و تحلیل دقیق بدافزار را برای رفع ایمن آن ارائه خواهد داد.

جهت دریافت قیمت لایسنس های سیسکو فایرپاور cisco firepower License با شماره های 92001056-021  تماس حاصل فرمایید.