WebEx چیست؟

cisco webex.width 250

WebEx چیست؟

شرکت سیسکو Cisco در سال ۲۰۰۷ شرکت وبکس WebEx Communication را خریداری نمود. از آن سال تاکنون رویکرد نوینی در محصولات کنفرانسینگ ایجاد شده است. امکانات فوق العاده این محصول در ارایه سرویس های کنفرانس تحت وب می باشد. با استفاده از Cisco WebEx هزینه پروژه های کنفرانس بشدت کاهش یافته و در عین حال سرعت و سهولت استفاده از این خدمات افزایش می یابد. با استفاده از این محصول تمام ارتباطات صوتی، ویدیویی و به اشتراک گذاری اسناد و … را می توان به صورت آنلاین تجربه نمود. بدین صورت می توان اتاق های کنفرانس مجازی ایجاد نمود و هر کاربر می تواند با هر وسیله ارتباطی (حتی با استفاده از تلفن همراه) به کنفرانس ملحق شود.

257633 e1634629071484راه حل‌های Cisco WebEx در هزینه‌ها صرفه‌جویی و منابع فناوری اطلاعات را بهینه‌سازی می‌کنند. راه حل‌های کنفرانس مبتنی بر WebEx در قالب Software as a Service (Saas) از طریق «Cisco Collaboration Cloud» ارائه می‌گردند و به آسانی قابل استفاده و گسترش در سرتاسر سازمان‌ هستند. Cisco Collaboration Cloud شبکه‌ای جهانی است که منحصراً برای تحویل امن برنامه‌های کاربردی درخواستی طراحی شده است. این Cloud ، دسترس‌پذیری پایدار و دائم و امنیت چند لایه مورد تایید سازمان‌های استاندارد مستقل از جمله SSAE-16 و ISO 27001 را عرضه می‌کند.

1615289672782

اشتراک سند، برنامه کاربردی و سیستم دسکتاپ

اشتراک محتوا با افراد از راه دور بطور بلادرنگ ، انتقال کنترل به شرکت‌کننده‌ها بطوریکه آنها نیز بتوانند سیستم دسکتاپ‌شان را به اشتراک بگذارند یا در سیستم شما شریک گردند.

تجربه چندرسانه‌ای تعاملی
همراه کردن شنوده از طریق گنجاندن اطلاعات چند رسانه‌ای در فایل‌های ارائه ، از جمله فایل‌های پاورپوینت ، فلش ، انیمیشن ، صوت و تصویر.

تصویر یکپارچه
رویت تصویر ویدئویی حداکثر هفت شرکت‌کننده یا انتخاب نمای کامل برای رویت گوینده فعال در پانل اصلی تصویر درحالیکه تصویر دیگر شنونده‌ها بصورت کوچک شده در پایین صفحه جهت انتخاب نمایش داده شده است . برای دیدن جزئیات بیشتر تصویر ، می‌توانید گزینه صفحه نمایش گسترده را جهت رویت گوینده فعال با وضوح واقعاً HD p720 انتخاب نمایید.

صدای یکپارچه
تجربه‌‌ای واقعاً تعاملی از یک جلسه ملاقات بواسطه کیفیت بالای صدای InterCall Reservationless-Plus ؛ قابلیت انتخاب گزینه‌های «Toll-Free» یا «Toll» توام با «Call-In» یا «Call-Back» یا اجازه به شنونده‌ها برای ملحق شدن از طریق سیستم رایانه.

گوینده فعال
تمرکز بر فرد سخنگو از طریق فناوری گوینده فعال ، که بطور خودکار تصویر گوینده فعال را در پنجره بزرگتری روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. در زمان اشتراک برنامه کاربردی و سیستم دسکتاپ ، تصویر گوینده همچنان بر روی صفحه نمایش قابل نشان دادن است. یا می‌توان صفحه نمایش را بر روی یک گوینده قفل کرد.

پانل‌های بازشونده
ارائه نمای تمام صفحه از شنونده‌ها و در عین حال ، مدیریت فعالیت جلسه در پشت صحنه

ضبط، ویرایش و پخش جلسات
ضبط جلسات و کاربردها برای ارجاع در آینده ، آموزش یا امثالهم.

بسته یکپارچه‌سازی دسکتاپ
آغاز جلسات بدون معطلی از طریق Microsoft Office ، Microsoft Outlook ، Lotus Notes و انواع راه حل‌های نرم‌افزاری ارسال پیام فوری.

 

مزایای نصب و راه اندازی WebEx

نصب و راه اندازی webex تحت وب انجام می شود، بنابراین اولین مزیت آن به صرفه بودن آن از نظر اقتصادی است. همچنین این سیستم ساده ترين و موثرترين روش جهت برگزاري جلسات راه دور را ارائه می دهد. تصویر و صدای یکپارچه از دیگر مزایای این سیستم می باشد. در WebEx امنيت و حريم خصوصي کاربر در هر لحظه توسط SSL- 128 بيتي و AES-256 بيتي تامين مي شود تا به هيچ عنوان نتوان به جزئيات جلسات توسط شخص دیگری دسترسي پيدا كرد.

وب اکس با رمزنگاري و احراز هويت، حریم خصوصی را تا حد بسیار زیادی حفظ می کند. از دیگر مزیت های وب اکس امکان ملاقات با هر شخصی به واسطه راه حل‌های جلسات ملاقات در WebEx بر روی کلیه بسترهای سیستم عامل مانند ویندوز، مک، لینوکس و سولاریس و همچنین دستگاه‌های موبایل است. وبکس امکان ارائه نمای تمام صفحه از شنونده‌ها را به کاربر ارائه می کند و او می تواند مدیریت جلسه را در پشت صحنه به دست بگیرد. وب اکس سیسکو همچنین قابلیت ضبط، ویرایش و پخش جلسات را دارد.

 

هزینه راه اندازی سرویس WebEx

ما در شرکت امن شبکه گستر تات بهترین قیمت راه اندازی وبکس را به شما پیشنهاد می دهیم، اگر تمایل دارید از هزینه راه اندازی، پشتیبانی و تهیه لایسنس وبکس مطلع شوید می توانید از راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

 

جهت دریافت قیمت لایسنس License سیسکو WebEx و قیمت پیاده سازی WebEx با شماره های 92001056-021   تماس حاصل فرمایید

ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *